УКР РУС
 
Підтримка


Шановні абоненти!
Ви можете замовити послуги без відвідування офісу одним із способів:


 
  Питання-відповідь
  1. Як захистити свій комп'ютер при роботі в мережі?
  2. Які обмеження існують при роботі з реальною динамічною IP-адресою?
  3. Чи можна зняти описані вище обмеження?
  4. У мене тарифний план зі швидкістю N Мбіт/с. Чому у мене не така швидкість завантаження?
  5. Я хочу підключити другий комп'ютер. Який роутер мені вибрати?
  6. Я поповнив рахунок, але в Інтернет зайти не можу. Чому?
  Відповіді

1. Як захистити свій комп'ютер при роботі в мережі?

Зі свого боку користувач повинен виконувати елементарні запобіжні заходи, що дозволяють попередити більшість випадків проникнення зловмисників в систему і використання її в своїх цілях. Є три категорії програмного забезпечення, відповідального за безпеку:
  • Оновлення операційної системи, що виправляє знайдені помилки. Слід також пам'ятати, що на сьогоднішній момент компанія Microsoft більше не підтримує наступні операційні системи: Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT, не випускає під них оновлення та власні драйвери.
  • Персональний брандмауер (firewall) — програма, яка відстежує спроби звернення до комп'ютера і пропонує користувачеві ряд дій, спрямованих на посилення безпеки. Зазвичай достатньо включити і налаштувати вбудований в Windows брандмауер.
  • • Антивірусне програмне забезпечення — дозволяє не допустити проникнення і розповсюдження шкідливих програм (вірусів) за допомогою пошти або програм, що запускаються. Всі антивіруси мають так звані вірусні бази, що містять записи про віруси, які постійно оновлюються. Антивірусні програми з застарілими базами даних є марними і навіть в деякому роді шкідливими в силу того, що вселяють почуття помилкової впевненості у власній безпеці.
2. Які обмеження існують при роботі з реальною динамічною IP-адресою?

З метою забезпечення мережевої безпеки абонентів заблоковані вхідні з'єднання на наступні порти:

Протокол Порт Опис
smtp 25/tcp запобігання розсилки спаму через відкриті релеї (у абонентів)
epmap 135/tcp захист MS Windows
epmap 135/udp захист MS Windows
profile 136/tcp захист MS Windows
profile 136/udp захист MS Windows
netbios-ns 137/tcp захист MS Windows
netbios-ns 137/udp захист MS Windows
netbios-dgm 138/tcp захист MS Windows
netbios-dgm 138/udp захист MS Windows
netbios-ssn 139/tcp захист MS Windows
netbios-ssn 139/udp захист MS Windows
microsoft-ds 445/tcp захист MS Windows

3. Чи можна зняти описані вище обмеження?

Зазначені обмеження не поширюються на тарифні плани з постійною IP-адресою.

4. У мене тарифний план зі швидкістю N Мбіт/с. Чому у мене не така швидкість закачування?

У тарифних планах відображена максимальна пропускна здатність в мережу Інтернет. Проте, слід розуміти, що не всі ресурси мережі Інтернет здатні віддавати інформацію (файли) на високих швидкостях.

5. Я хочу підключити другий комп'ютер. Який роутер мені вибрати?

Для підключення додаткового комп'ютера та забезпечення доступу до нього в мережі Інтернет необхідно, щоб роутер володів таким мінімальним набором функцій:
  • підключення за технологією Ethernet з підтримкою протоколу PPPoE;
  • отримання IP-адреси автоматично;
  • можливість додавання статичних маршрутів.
Крім того, він може бути оснащений WiFi-модулем для організації бездротового зв'язку.

6. Я поповнив рахунок, але в Інтернет зайти не можу. Чому?

Перш за все переконайтеся, що кошти надійшли на рахунок, стан рахунку можна перевірити в Особистому кабінеті. Якщо баланс - позитивний, вимкніть і знову запустіть з'єднання з мережею Інтернет. У разі, якщо використовується роутер, спробуйте його вимкнути і знову ввімкнути.

Сервіси






  на верх контакти пошук на головну

© 1999 - 2024 ТОВ «Сетiлайт», Оператор телекомунікацій, інтернет провайдер
Кременчук вул.Соборна 8/18; Горішні Плавні пр-т Героїв Дніпра 49; Олександрія пр-т Соборний 101
(067) 507-07-06, (099) 507-07-06, (073) 507-07-06, (0536) 75-83-83 (тел/факс)
Замовити зворотній дзвінок.
Замовити зворотній дзвінок.
Якщо з будь-якої причини Ви не змогли до нас додзвонитися, замовте зворотний дзвінок і наші оператори зв'яжуться з Вами найближчим часом.
Заявку прийнято.

Спасибі, заявка на зворотний дзвінок прийнята.

Співробітники компанії зв'яжуться з Вами по вказаному телефону.

Помилка.

На жаль під час прийому заявки виникла помилка.

Можливо Ви ввели некоректні дані в поле номера телефону.

Вы можете закрити це вікно і повторити спробу.